Two of Us


ぼくたち二人はあてなきドライブ
誰かが苦労して稼いだ金を使って
ぼくときみは日曜のドライブ
戻るあてもないのに帰り道
戻り道
戻り道
帰り道

ぼくたち二人は葉書を出す
手紙を壁の上に書く
ぼくときみはマッチを燃やす
帰り道への鍵を探す
戻り道
戻り道
帰り道

きみとぼくが持つ思い出は
いま目の前にのびる道より長い
ぼくたち二人はレインコートを着て
日の光の中にぽつんと立っている
ぼくときみは紙切れを追い
どこにもつかない帰り道をゆく
戻り道
戻り道
帰り道

Two of us riding nowhere
Spending someone's hard earned pay
You and me Sunday driving
Not arriving on our way back home

We're on our way home
We're on our way home
We're going home

two of us sending postcards
Writing letters on my wall
You and me burning matches
Lifting latches on our way back home

We're on our way home
We're on our way home
We're going home

You and I have memories
Longer than the rorad
That stretches out ahead

Two of us wearng raincoats
Standing solo in the sun
you and me chasing paper
Getting nowhere on our way back home

We're on our way home
We're on our way home
We're going home

You and I have memories
Longer than the road
That strethes out ahead

Two of us wearing raincoats
Standing solo in the sun
You and me chasing paper
Getting nowhere on our way back home

We're on our way home
We're on our way home
We're going home